cardel
Log-In Επικοινωνία το καλαθι μου English
flash

Προϊόντα & Υπηρεσίες

 
Βρίσκεστε εδώ:> Αρχική σελίδα> Προϊόντα & Υπηρεσίες> Έλεγχος Πρόσβασης> Χρονοπαρουσία

Χρονοπαρουσία

Το Σύστημα

Ο έλεγχος/καταγραφή του χρόνου εργασίας των εργαζομένων, αποτελεί ένα καθοριστικό παράγοντα μείωσης του κόστους, επιτάχυνσης και ελέγχου των διαδικασιών, στην σύγχρονη επιχείρηση.

Βασίζεται στην ανάγνωση μοναδικών κωδικοποιημένων καρτών που αντιστοιχούν σε κάθε εργαζόμενο ή των βιομετρικών στοιχείων τους, προκειμένου να ελέγξει την παρουσία τους στο χώρο εργασίας. Διαθέτει σύνδεση με την μισθοδοσία ή το HR module του εγκατεστημένου ERP της επιχείρησης.

AxessTMC
Τερματικά PCS

Πλεονεκτήματα
Καταγράφει αυτόματα τον χρόνο πρόσβασης / απουσίας των εργαζομένων.
Αποστέλλει δεδομένα μέσω των τερματικών προς τον κεντρικό υπολογιστή, όπου επεξεργάζονται και επανατροφοδοτεί με τη σειρά του τρίτα συστήματα (ERP – μισθοδοσία – ασφάλεια κ.α.) με νέα, σε πραγματικό χρόνο.
'Αμεση διαθεσιμότητα δεδομένων, χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς χάρη στα Ethernet & GSM Interfaces.
Παρέχει τη δυνατότητα άμεσης γνώσης παρουσίας προσωπικού για κάθε σημείο ελέγχου, ανά τμήμα ή και συνολικά.
Εξάγει αναφορές χρονοπαρουσίας ανά υπάλληλο / ομάδα / τμήμα / business unit.
Εξάγει στατιστικά στοιχεία ανά ημέρα ή μήνα για περαιτέρω επεξεργασία.

Χαρακτηριστικά

Ανεξάρτητη διευθυνσιοδοτημένη ρύθμιση για κάθε σημείο / κέντρο κόστους.
Ακριβής και πλήρης μεταφορά & εμφάνιση δεδομένων.
Βασίζεται σε απλές λειτουργίες ανάγνωσης πλαστικών καρτών (μαγνητικών, barcode ή RFID)
Έγκριση και διόρθωση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο.
Υποστηρίζει αμφίδρομες αποστολές δεδομένων. (employee self service information)
Μηνύματα από / προς το κέντρο ελέγχου.
Προσωποποιημένες και σύνθετες εκθέσεις – αναφορές.
Εξαγωγή σε οθόνες εργασίας, αρχεία και εκτυπώσεις.
Εύκολη και οικονομική εγκατάσταση δικτύου. (TCP/IP – RS485 – GSM)
Δυνατότητα χρήσης διαφορετικών συσκευών και παρελκομένων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες υλοποίησης κάθε συστήματος.
Εντολές και χειρισμός συστήματος στην Ελληνική γλώσσα.
Υψηλός βαθμός παραμετροποίησης H/W σε επίπεδο γλώσσας μηχανής.
Επικοινωνία με τρίτα συστήματα μέσω διαθέσιμων εισόδων / εξόδων / relay.

Επιπλέον

Υποστήριξη συστήματος ελέγχου πρόσβασης στο ίδιο σύστημα.
Σύγκριση χρόνων εργασίας με πίνακες παραγωγής / έλεγχος κέντρων κόστους.

Τί θα κερδίσουμε

Χρησιμοποιώντας ένα σύστημα ελέγχου παρουσίας προσωπικού:

εξοικονομούμε χρόνο και χρήμα, αφού τα δεδομένα διαμορφώνονται αυτόματα από την εφαρμογή
επιτυγχάνουμε έλεγχο παρουσίας σε πραγματικό χρόνο,
ελέγχουμε τις άσκοπες μετακινήσεις και τους νεκρούς χρόνους,
ελέγχουμε κάθε εργατοώρα που κοστολογούμε,
εξασφαλίζουμε εναρμονισμένες διαδικασίες μεταξύ των τμημάτων, βελτιώνοντας την επικοινωνία
επιτυγχάνουμε τελικά ένα ευέλικτο, ολοκληρωμένο και σύγχρονο μοντέλο εργασίας, ανάλογο των επιχειρησιακών αναγκών μας.

DEXICON υποσύστημα σύνδεσης για mySAP ERP και SAP R/3

 

Το DEXICON αποκτά τα στοιχεία για mySAP και mySAP PLM μέσω επικυρωμένων διεπαφών ERP HRM και mySAP PLM για τη διαχείριση χρόνου εργασίας, συμπεριλαμβανομένης της απόκτησης στοιχείων ελέγχου και παραγωγής.

Το DEXICON σας βοηθά να πάρετε τα περισσότερα από τα στοιχεία των ERP mySAP και SAP R/3.

Το DEXICON έχει εγκατασταθεί σε περίπου 150 διεθνείς χρήστες, συμπεριλαμβανομένων πολλών μεγάλων εταιριών.

Το DEXICON χαρακτηρίζεται για την αξιοπιστία και την ευελιξία του. Η απόκτηση στοιχείων εκτελείται μέσω των ελεύθερα προγραμματισμών τερματικών INTUS που μπορούν να προσαρμοστούν στις μελλοντικές απαιτήσεις τροποποίησης.


Η PCS είναι επικυρωμένος συνεργάτης λογισμικού της SAP εδώ και 13 χρόνια και είναι πάντα ενημερωμένη για την τεχνολογία συλλογής  δεδομένων SAP συμπεριλαμβανομένου του εργασιακού χώρου mySAP.com. Όλα τα σενάρια επιχειρησιακής διαχείρισης θα είναι διαθέσιμα ως σενάρια αυτοεξυπηρέτησης (self service) στο μέλλον. 
Στην γκάμα προϊόντων της PCS θα βρείτε τερματικά χρονοπαρουσίας έως και compact συστήματα PC based με τεχνολογία οθόνης  αφής.

Στην Ελλάδα έχουν εγκατασταθεί τερματικά PCS με το Interface DEXICON SAP στην ΕΒΟ και στην ΠΥΡΚΑΛ.

Διατίθενται και υποστηρίζονται από την CARDEL Α.Ε.

Χαρακτηριστικά

Ελκυστική τιμή
Δυνατότητα προσαρμογής στη διαμόρφωση συστημάτων
Προστασία επένδυσης μέσω της ευθυγράμμισης με το SAP και τις ανανεώσεις του.
Πιστοποιημένο για SAP KK1 και KK2 διεπαφές
Πιστοποιημένη SAP διεπαφή ALE (IDOC)
on-line and off-line mode
multi -client capability;
πλήρης υποστήριξη για όλους τα τερματικά INTUS, τους αναγνώστες και τους διευθυντές πρόσβασης
java-based εφαρμογή client server, multi user
Συγχρονισμός ώρας όλων των τερματικών
Συνεχής έλεγχος ισχύος όλων των στοιχείων που υποβάλλονται στο SAP
Έλεγχος θέσης DEXICON και όλων των συνδεδεμένων τερματικών

Παρέχονται

Πιλοτική εγκατάσταση 
Μελέτη, εγκατάσταση, και διαχείριση έργου
Προσαρμοσμένη εφαρμογή στις ανάγκες σας
Εφαρμογή για τη διαχείριση χρόνου εργασίας και τον έλεγχο πρόσβασης
Συμβόλαια συντήρησης λογισμικού


Εκτύπωση Σελίδας Αποστολή Σελίδας  
 
Copyright © 2009 Cardel A.E.
Γ. Μπάκου 3, T.K. 115 24, N. Φιλοθέη, Αθήνα
T: 210 6911777 F: 210 6911577 E: cardel@cardel.gr
Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος ‘Κοινωνία της Πληροφορία
powered by OSMIUM™ on DynamicWEB®designed by Creative Marketing S.A