cardel
Log-In Επικοινωνία το καλαθι μου English
flash

Προϊόντα & Υπηρεσίες

 
Βρίσκεστε εδώ:> Αρχική σελίδα> Προϊόντα & Υπηρεσίες> Ηλεκτρονικό Εισιτήριο> Διαχείριση Εκθέσεων

Διαχείριση Εκθέσεων

Η Cardel ανέπτυξε λύσεις έκδοσης & διαχείρισης εισιτηρίων, εκμεταλλευόμενη εμπειρία 8 ετών σε εγκαταστάσεις γηπέδων, πάρκων και παραλιών. Αυτό σημαίνει ότι οι λύσεις που προωθούμε αφουγκράζονται την ελληνική πραγματικότητα, είναι συμβατές με άλλα απαραίτητα πληροφοριακά συστήματα (ERP / CRM) και να ενσωματώνουν νέες τεχνολογίες ID όπως μαγνητικές κάρτες, RFID tags, wristbands ή χάρτινα εισιτήρια ανάλογων τεχνολογιών.


Βασισμένο σε πλατφόρμες ανοικτής δομής, εκμεταλλευόμενο σύγχρονες δομές δικτύων και τις πλέον ευέλικτες βάσεις δεδομένων (mySQL, SQL, ORACLE), καθιστά πιο εύκολη και αποτελεσματική την εγκατάσταση και λειτουργία της δικής σας εφαρμογής. Η  διαδικασία ενημέρωσης, εγγραφής, πώλησης, και στην συνέχεια ο έλεγχος πρόσβασης με περιστρεφόμενες πύλες ή ασύρματα τερματικά χειρός, είναι εφικτή ανεξάρτητα από το μέγεθος της διοργάνωσης.  Αυτόματα εκδοτήρια (TVM), POS, web sales, prebooking, Member management,  είναι εργαλεία της επένδυσης σας που μπορούν να αποδώσουν σημαντικά οφέλη.
 

 

Μέσω του προτεινόμενου συστήματος η διαχείριση θα έχει τη δυνατότητα:

Να ελέγχει σε πραγματικό χρόνο την είσοδο των επισκεπτών σας σε κάθε χώρο με αυτόματο και σίγουρο τρόπο. Είναι αδύνατο να ελεγχθεί σωστά ένας μεγάλος όγκος εισιτηρίων οπτικά χωρίς να έχετε σημαντικούς περιορισμούς στον μέσο χρόνο εισόδου και φυσικά στα έσοδα της επιχείρησης σας.
Να βελτιώσει τον χρόνο και τις διαδικασίες πρόσβασης.
Να ελέγχει την κάθε πώληση εισιτηρίου διασφαλίζοντας τα έσοδα και την πληροφορία.
Να μειώσει το κόστος μέσω του ενιαίου τρόπου διαχείρισης των εισιτηρίων και προσκλήσεων.
Να βελτιώσει την συνολική εικόνα της επιχείρησης, παρέχοντας άμεση πληροφόρηση στο κοινό και στον τύπο (internet).
Να επεκταθεί σε νέες υπηρεσίες με την διαχείριση των μελών (club, VIP) ως ξεχωριστή οντότητα, παρέχοντάς τους επιπλέον προνόμια.
Να αξιολογήσει τα στατιστικά (ταχύτητα εισόδου/θύρα) και να επέμβει δυναμικά σε πραγματικό χρόνο).
Τα ποικίλα στατιστικά και οι αναφορές αποτελούν ένα δυνατό εργαλείο για τον οργανισμό, σε ότι αφορά επενδύσεις, πολιτική και σχεδιασμό.
Δημιουργία της απαιτούμενης βάσης δεδομένων με πληροφορίες επισκεπτών.

Η αναβάθμιση και η προσαρμογή νέων απαιτήσεων, η υποστήριξη μετά την πώληση, η απροβλημάτιστη λειτουργία σε βάθος χρόνου, είναι βασική απαίτηση μιας επένδυσης και για την CARDEL αποτελεί προτεραιότητα και δέσμευση.

Στην CARDEL έχουμε την λύση για το ticketing της δικής σας επιχειρηματικής ιδέας, και σας την παρέχουμε από το Α έως το Ω εξασφαλίζοντας σας Χρόνο και Χρήμα!
 


Εκτύπωση Σελίδας Αποστολή Σελίδας  
 
Copyright © 2009 Cardel A.E.
Γ. Μπάκου 3, T.K. 115 24, N. Φιλοθέη, Αθήνα
T: 210 6911777 F: 210 6911577 E: cardel@cardel.gr
Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος ‘Κοινωνία της Πληροφορία
powered by OSMIUM™ on DynamicWEB®designed by Creative Marketing S.A