Ωρομέτρηση & Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ

Τα πληροφοριακά συστήματα καταγραφής του χρόνου εργασίας είναι η βάση για τη βέλτιστη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό. Η ψηφιοποίηση μεγάλου αριθμού ευαίσθητων διαδικασιών και ο έλεγχος της παρουσίας σε πραγματικό χρόνο προσφέρουν σημαντικά οφέλη, τόσο για τον εργοδότη όσο και για το ανθρώπινο δυναμικό:

  • τηρείται η νομοθεσία για την απασχόληση

  • τα δεδομένα συλλέγονται με ασφάλεια

  • οι χρονοβόρες διαδικασίες διοίκησης απλοποιούνται

  • το κόστος διαχείρισης του προσωπικού μειώνεται

  • η οργάνωση της εργασίας βελτιώνεται

  • οι διαδικασίες μεταξύ των τμημάτων εναρμονίζονται

  • διασφαλίζεται η διαφάνεια στις σχέσεις των εργαζομένων με τη διοίκηση

  • ενισχύεται η ασφάλεια των εργαζομένων σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης

Εν τέλει επιτυγχάνεται η βελτιστοποίηση του πολυτιμότερου κεφαλαίου σας: του Ανθρώπινου Δυναμικού!

“access_ time”: Το ολοκληρωμένο σύστημα Ωρομέτρησης Προσωπικού

Ανεξάρτητα από το μέγεθός του, κάθε οργανισμός έχει τη δική του δομή και ιεραρχία, τις δικές του επιχειρησιακές ανάγκες και πρακτικές. Το σύστημα Ωρομέτρησης της Cardel, χάρη στον υψηλό βαθμό παραμετροποίησης του, προσαρμόζεται τόσο στην υφιστάμενη δομή του οργανισμού σας όσο και σε τυχόν μελλοντικές αλλαγές, παράγοντας αποτελέσματα ταχύτερα, ακριβέστερα και με ασφάλεια.

Απόλυτα εργονομικό, με φιλικό και εύχρηστο interface, προσφέρει εξαιρετικη εμπειρία στον χρήστη, διασφαλίζοντας την ευκολία της χρήσης από το προσωπικό και τους διαχειριστές. 

Επιπλέον, η δυνατότητα σύνδεσης του λογισμικού ‘my access_time’ στα συστήματα μισθοδοσίας, το ERP και άλλα τρίτα συστήματα όπως το πληροφοριακό σύστημα ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ, ολοκληρώνει ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό πληροφοριακό σύστημα.

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες; Επικοινωνήστε μαζί μας!

Ωρομέτρηση & Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας