Χάρη στη δυνατότητα παραμετροποίησης σε υψηλό βαθμό, το λογισμικό my access_ time παρέχει:
πλήρη καταγραφή των χτυπημάτων καρτών (κατεύθυνση, ώρα, causal codes κλπ.)
διαχείριση ωραρίων, όπως αυτά ορίζονται από την νομοθεσία
διαχείριση διαφορετικών τύπων συμβάσεων και κατηγοριών χρόνου εργασίας (ημερομίσθιοι, ωρομισθιοι, κλπ.) καθώς και ειδικών περιπτώσεων (ελεύθερο/ ελαστικό ωράριο, καθυστέρηση, υπερωρίες, κλπ.)
διαχείριση βάρδιας, ρεπό, άδειας, αργιών, Κυριακών, κλπ.
διαχείριση χρόνων ανοχής
παραγωγή προσωποποιημένων και σύνθετων αναφορών ανά υπάλληλο/ ομάδα/ τμήμα/ business unit
εξαγωγή στατιστικών στοιχείων ανά ημέρα ή μήνα για περαιτέρω επεξεργασία
αποστολή έτοιμων επεξεργασμένων δεδομένων προς τον κεντρικό υπολογιστή/ διαχειριστή ή τρίτα συστήματα (HR, Account Dept κτλ).
υλοποίηση πολιτικών υπολογισμού ωρών (με δυνατότητα παραμετροποίησης από τους διαχειριστές)
διαφοροποίηση παραμέτρων βάσει τμημάτων
συνολική αντιμετώπιση χρονοπαρουσίας
αυτόματος υπολογισμός ωρών εργασίας όλων των τύπων
γραφική, web-based διεπαφή διαχείρισης του υποσυστήματος, ολοκληρωμένη με τη διεπαφή γενικής διαχείρισης
Επιπλέον, προσφέρει μία σειρά από μοναδικά πλεονεκτήματα όπως:
διαχείριση χρηστών του συστήματος (στοιχεία, ρόλοι, ομάδες, κλπ.)
έλεγχο πρόσβασης στο σύστημα βασισμένο σε παραμέτρους (ρόλος, ομάδα, χαρακτηριστικά, κλπ.)
διαχείριση ταυτοτήτων ή/ και ψευδωνύμων των φορέων/ κατόχων των μέσων αναγνώρισης- IDs (καρτών, κλπ.)
διαχείριση μέσων αναγνώρισης-IDs (αρχικοποίηση, ακύρωση, κλπ.), επικοινωνία με τον εκτυπωτή καρτών ή άλλα μέσα προσωποποίησης
διαχείριση τερματικών (φόρτωση παραμέτρων, αρχεία, παρακολούθηση λειτουργίας)
διαχείριση προγραμματισμού και εκτέλεσης αυτόματων εργασιών
υποστήριξη των online, offline και semi-online τρόπων λειτουργίας του όλου συστήματος
υποστήριξη της εξυπηρέτησης περισσότερων του ενός οργανισμού από μοναδική εγκατάσταση, που· σε συνδυασμό με την παραπάνω υπηρεσία μεταφράζεται σε δυνατότητα παροχής των επιμέρους υπηρεσιών ως outsourced services
οριζόντια (για όλο το σύστημα) καταγραφή ενεργειών (logging)
δημιουργία αρχείων για την εξαγωγή και συνακόλουθα εισαγωγή στοιχείων σε άλλα συστήματα
γραφικές, web-based διεπαφές γενικής διαχείρισης του συστήματος.