Χάρη στη δυνατότητα παραμετροποίησης σε υψηλό βαθμό, το λογισμικό my access_ time παρέχει:
-
πλήρη καταγραφή των χτυπημάτων καρτών (κατεύθυνση, ώρα, causal codes κλπ.)
-
διαχείριση ωραρίων, όπως αυτά ορίζονται από την νομοθεσία
-
διαχείριση διαφορετικών τύπων συμβάσεων και κατηγοριών χρόνου εργασίας (ημερομίσθιοι, ωρομισθιοι, κλπ.) καθώς και ειδικών περιπτώσεων (ελεύθερο/ ελαστικό ωράριο, καθυστέρηση, υπερωρίες, κλπ.)
-
διαχείριση βάρδιας, ρεπό, άδειας, αργιών, Κυριακών, κλπ.
-
διαχείριση χρόνων ανοχής
-
παραγωγή προσωποποιημένων και σύνθετων αναφορών ανά υπάλληλο/ ομάδα/ τμήμα/ business unit
-
εξαγωγή στατιστικών στοιχείων ανά ημέρα ή μήνα για περαιτέρω επεξεργασία
-
αποστολή έτοιμων επεξεργασμένων δεδομένων προς τον κεντρικό υπολογιστή/ διαχειριστή ή τρίτα συστήματα (HR, Account Dept κτλ).
-
υλοποίηση πολιτικών υπολογισμού ωρών (με δυνατότητα παραμετροποίησης από τους διαχειριστές)
-
διαφοροποίηση παραμέτρων βάσει τμημάτων
-
συνολική αντιμετώπιση χρονοπαρουσίας
-
αυτόματος υπολογισμός ωρών εργασίας όλων των τύπων
-
γραφική, web-based διεπαφή διαχείρισης του υποσυστήματος, ολοκληρωμένη με τη διεπαφή γενικής διαχείρισης
Επιπλέον, προσφέρει μία σειρά από μοναδικά πλεονεκτήματα όπως:
-
διαχείριση χρηστών του συστήματος (στοιχεία, ρόλοι, ομάδες, κλπ.)
-
έλεγχο πρόσβασης στο σύστημα βασισμένο σε παραμέτρους (ρόλος, ομάδα, χαρακτηριστικά, κλπ.)
-
διαχείριση ταυτοτήτων ή/ και ψευδωνύμων των φορέων/ κατόχων των μέσων αναγνώρισης- IDs (καρτών, κλπ.)
-
διαχείριση μέσων αναγνώρισης-IDs (αρχικοποίηση, ακύρωση, κλπ.), επικοινωνία με τον εκτυπωτή καρτών ή άλλα μέσα προσωποποίησης
-
διαχείριση τερματικών (φόρτωση παραμέτρων, αρχεία, παρακολούθηση λειτουργίας)
-
διαχείριση προγραμματισμού και εκτέλεσης αυτόματων εργασιών
-
υποστήριξη των online, offline και semi-online τρόπων λειτουργίας του όλου συστήματος
-
υποστήριξη της εξυπηρέτησης περισσότερων του ενός οργανισμού από μοναδική εγκατάσταση, που· σε συνδυασμό με την παραπάνω υπηρεσία μεταφράζεται σε δυνατότητα παροχής των επιμέρους υπηρεσιών ως outsourced services
-
οριζόντια (για όλο το σύστημα) καταγραφή ενεργειών (logging)
-
δημιουργία αρχείων για την εξαγωγή και συνακόλουθα εισαγωγή στοιχείων σε άλλα συστήματα
-
γραφικές, web-based διεπαφές γενικής διαχείρισης του συστήματος.