Στο παρελθόν, η έκδοση και διαχείριση των εισιτηρίων σε αθλητικές διοργανώσεις, θεματικά πάρκα, μέσα μεταφοράς ή ακόμα και την οργάνωση εκθεσιακών χώρων, αφορούσε τη συναλλαγή του επισκέπτη με το ταμείο για την παραλαβή ενός αποκόμματος. Σήμερα, ένα ολοκληρωμένο σύστημα ticketing βασίζεται σε εργαλεία της πληροφορικής και σκοπό έχει να παρέχει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο προς τη διοίκηση και τον επισκέπτη, εξασφαλίζοντας περισσότερο έλεγχο στις διαδικασίες πρόσβασης, κάτι που μεταφράζεται σε σημαντική διευκόλυνση του επισκέπτη με χρήση σύγχρονων μέσων, αλλά και σε διασφάλιση των εσόδων και των κερδών του οργανισμού.
Η Cardel, εκμεταλλευόμενη την εμπειρία 20 ετών σε εγκαταστάσεις γηπέδων, πάρκων και παραλιών, ανέπτυξε την πιο ολοκληρωμένη (turn-key solution) εφαρμογή διαχείρισης εισιτηρίων & venue management, βασισμένη στο λογισμικό μας “my access_ticket” και σχεδιασμένη έτσι ώστε να διευκολύνει την καθημερινότητα των επιχειρήσεων και των πελατών. Απευθύνεται σε:
Οι μέχρι σήμερα επιτυχείς ολοκληρώσεις έργων Ελέγχου & Ακύρωσης Εισιτηρίων, μας έδωσαν την ευκαιρία να διασυνδεθούμε λειτουργικά με συστήματα ticketing άλλων παρόχων. Επίσης, έχουμε διασυνδεθεί λειτουργικά με σύστημα e-voucher distributing για την εκτύπωση των εισιτηρίων στα συμβεβλημένα mini markets.
Ένα πλήρες σύστημα διαχείρισης – έκδοσης – ακύρωσης εισιτηρίων αποτελείται από τρία υποσυστήματα:
> το υποσύστημα διαχείρισης που είναι η κεντρική πλατφόρμα λογισμικού:
> το υποσύστημα πώλησης & έκδοσης που περιλαμβάνει:
το module λογισμικού έκδοσης εισιτηρίων και ταμείων
τα ταμεία/ Box Office
τους εκτυπωτές εισιτηρίων
> το υποσύστημα ακύρωσης που περιλαμβάνει:
το module λογισμικού ακύρωσης εισιτηρίων
τους αναγνώστες εισιτηρίων
τους ελεγκτές (controllers)
τα ηλεκτρομηχανικά συστήματα κατά άτομο πρόσβασης (τουρνικέ)