Λογισμικό Χρονοπαρουσίας Cardel
Χάρη στη δυνατότητα παραμετροποίησης σε υψηλό βαθμό, το λογισμικό access_ της Cardel παρέχει:
- πλήρη καταγραφή των χτυπημάτων καρτών (κατεύθυνση, ώρα, causal codes κλπ.)
- διαχείριση ωραρίων, όπως αυτά ορίζονται από την νομοθεσία
- διαχείριση διαφορετικών τύπων συμβάσεων και κατηγοριών χρόνου εργασίας (ημερομίσθιοι, ωρομισθιοι, κλπ.) καθώς και ειδικών περιπτώσεων (ελεύθερο/ ελαστικό ωράριο, καθυστέρηση, υπερωρίες, κλπ.)
- διαχείριση βάρδιας, ρεπό, άδειας, αργιών, Κυριακών, κλπ.
- διαχείριση χρόνων ανοχής
- παραγωγή προσωποποιημένων και σύνθετων αναφορών ανά υπάλληλο/ ομάδα/ τμήμα/ business unit
- εξαγωγή στατιστικών στοιχείων ανά ημέρα ή μήνα για περαιτέρω επεξεργασία
- αποστολή έτοιμων επεξεργασμένων δεδομένων προς τον κεντρικό υπολογιστή/ διαχειριστή ή τρίτα συστήματα (HR, Account Dept κτλ).
- υλοποίηση πολιτικών υπολογισμού ωρών (με δυνατότητα παραμετροποίησης από τους διαχειριστές)
- διαφοροποίηση παραμέτρων βάσει τμημάτων
- συνολική αντιμετώπιση χρονοπαρουσίας
- αυτόματος υπολογισμός ωρών εργασίας όλων των τύπων
- γραφική, web-based διεπαφή διαχείρισης του υποσυστήματος, ολοκληρωμένη με τη διεπαφή γενικής διαχείρισης
Επιπλέον, επειδή όπως αναφέρθηκε αποτελεί τμήμα (module) μιας γενικής ενοποιημένης οριζόντιας υποδομής, προσφέρει μία σειρά από μοναδικά πλεονεκτήματα όπως:
- διαχείριση χρηστών του συστήματος (στοιχεία, ρόλοι, ομάδες, κλπ.)
- έλεγχο πρόσβασης στο σύστημα βασισμένο σε παραμέτρους (ρόλος, ομάδα, χαρακτηριστικά, κλπ.)
- διαχείριση ταυτοτήτων ή/ και ψευδωνύμων των φορέων/ κατόχων των μέσων αναγνώρισης- IDs (καρτών, κλπ.)
- διαχείριση μέσων αναγνώρισης-IDs (αρχικοποίηση, ακύρωση, κλπ.), επικοινωνία με τον εκτυπωτή καρτών ή άλλα μέσα προσωποποίησης
- διαχείριση τερματικών (φόρτωση παραμέτρων, αρχεία, παρακολούθηση λειτουργίας)
- διαχείριση προγραμματισμού και εκτέλεσης αυτόματων εργασιών
- υποστήριξη των online, offline και semi-online τρόπων λειτουργίας του όλου συστήματος
- υποστήριξη της εξυπηρέτησης περισσότερων του ενός οργανισμού από μοναδική εγκατάσταση, που· σε συνδυασμό με την παραπάνω υπηρεσία μεταφράζεται σε δυνατότητα παροχής των επιμέρους υπηρεσιών ως outsourced services
- οριζόντια (για όλο το σύστημα) καταγραφή ενεργειών (logging)
- δημιουργία αρχείων για την εξαγωγή και συνακόλουθα εισαγωγή στοιχείων σε άλλα συστήματα
- γραφικές, web-based διεπαφές γενικής διαχείρισης του συστήματος.
Το λογισμικό access_ :
> είτε εγκαθίσταται σε server ή υπολογιστή με οποιοδήποτε λειτουργικό σύστημα (Windows, Linux) και ελάχιστες απαιτήσεις. Η πρόσβαση του κάθε χρήστη γίνεται με έναν απλό πλοηγό (Explorer, Firefox, Chrome, Safari, κλπ). Συνεργάζεται με οποιοδήποτε περιβάλλον Β.Δ., όπως π.χ. ORACLE, MS-SQL ή mySQL.
> είτε διατίθεται μέσω του υπολογιστικού νέφους της cardel (cloud). Στην περίπτωση αυτή, δεν απαιτείται τοπικός Η/Υ ή server. Όλα τα δεδομένα φιλοξενούνται σε ένα απόλυτα ασφαλή, απομακρυσμένο server, μειώνοντας τα κόστη για τον εξοπλισμό και τη διαχείριση.